Tagasiside

Kas reis läks korda või saaks midagi paremini korraldada - ootame tagasisidet meie reiside kohta.

Tagasisidet saate anda pärast reisi küsitlusankeeti täites või meie kontoritesse helistades-kirjutades.

Tere!Olin Ungari reisil.Suur,suur tänu Gabrielale ja bussijuhtidele, eriti Mihklile, kes pidi minu pärast eraldi ringi tegema.Eriti mulle meeldis Anti juures ja ka Gabriela põhjalik Ungari elu tutvustus. Millegipärast jäi mul paha mulje kogu seltskonna pärast, sest ei näidatud ühtsust, kõik olid omadega ja lõpuks ka keegi ei tänanud giidi ja bussijuhte suure töö eest,ühtsest pildist rääkimata. Järgmine kord tulen ikka Tensi-Reisidega, sest on ka olnud paremaid seltskondi.Kõike head! Tiia
Tere! Mul on kaks suurt soovi. Reis Moskvasse ja Mihhailovskojesse. Kas tõesti keegi peale minu ei ole soovi avaldanud? Teil on nii suurepärased Venemaa giidid Raja ja Kaspar. Huvitavate reiside mõtteid soovides Solveig Rinne
Tere lugupeetud Tensi Reisid! Naasesime äsja Kesk-Norra reisilt koos Trolliteega,mis toimus 23.07-31.07 ja sooviksime jagada oma reisimuljeid. Seda reisi plaanisime ette väga pikalt,infot selleks saime internetist.Suhtlesin Tallinna bürooga ja teenindus oli nii kontoris kui ka meili teel väga meeldiv. Reisi korraldusega jäime igati rahule ja programm oli ootuspäraselt sobiv. Majutustingimused olid hotellis väga head ja kämpingutes,hostlites head.Bussijuhid olid väga head oma ala spetsialistid. Vaatamata minu kõrguse kartusele ei tekkinud hirmu Norra kitsastel ja käänulistel mägiteedel. Sõit oli väga turvaline. Olen vaegkuuljana eelnevalt käinud Tensi Reisidega Barcelonas,kus giidiks oli Erki Kurrikoff ja Germalo firmaga Läti-,Leedu-,Kuramaal,kus giidiks oli Ervin Org. Nendel reisidel oli giidi töö suurepärane,informatiivne,asjatundlik ja arusaadav. Ootused giidi tööle olid suured ka sellel reisil. Kahjuks ei olnud võimalik seda kogeda, sest tema töö oli minimalistlik. Natuke kiirkorras ette loetud halva diktsiooniga infot ja palju-palju vaikust. Kohati tekkis tunne, et sõidame liinibussiga. Alati ei öeldud sedagi kui pikk on ees olev sõiduaeg ja milline on järgmine sihtpunkt.Oleme tavalised inimesed,mitte ''tüüpilised eestlased'',kelle parim toit on teine eestlane või lihtsalt ''vinguviiulid'' kelle eest giid meid reisi algul hoiatas. Käin tööl ja pean oma töö korralikult ja kvaliteetselt tegema. Sellel giidil on veel palju-palju õppida ja areneda. Õnneks korvas Norra looduse lummav ilu osa giidi tegemata jäänud tööst. Tema professionaalsus oleks reisi kindlasti veelgi meeldejäävamaks muutnud. Jäime reisiga rahule ja soovime Teile kõike head edaspidiseks!
Tere. Tulime äsja Andalusia reisilt, millega jäime väga rahule, oli igati tore grupp ja eriti kiidame meie giidi, Heleri't, kes on: esiteks väga tore inimene ja teiseks igati kompetentne kõigis Hispaaniat puudutavates küsimustes. Sellise giidiga läheks kohe uuele resile! Edu Tensi Reisidele ja palun hoidke enda imetoredat giidi HELERIT!
Täitsin ka tagasiside lehe reisil, aga kuna mul on halb käekiri, siis igaks juhuks veelkord. Tahaksin tänada teie reisibürood ja eriti giid Reet Sõrrat Shotimaa 19.-26.07.16 reisi eest. Suurepärane korraldus! Kõik, mis oli reisiplaanis, sai tehtud ja giid oli väga tähelepanelik väga erinevate inimeste soovide suhtes. Väga kogenud giid. Aitäh! Samuti tahaksin kiita läbimõeldud ja mugavate majutuskohtade eest. See on oluline ja kindlasti mitte lihtne nii suure grupi puhul. Väga tõenäoliselt reisin Tensiga ka edaspidi :)
Käisin Lääne-Soome reisil 18-20.07.16. Jäin reisiga väga rahule. Tore giid Kalli ja sõbralik ning abivalmis bussijuht Mihkel. Ka reisi kavaga jäin rahule. Aitäh.
Jõudsime eile tagasi Ahvenamaa reisilt. Reis oli väga huvitav ja meeldiv. Korraldajatele suur tänu! Giid Kristi ja bussijuht Aleksander olid väga tublid. Nende töö kohta võib ainult kiidusõnu leida.
Käisin Ahvenamaa reisil 7.-10.07, oli imeline reis ja super giid Kristi. Suur tänu!
Pisike märkus: kodulehel võiks olla märge, et "pensionitunnistus kaasa", sest ID kaart muuseumides ei loe. Ja veel... bussijuhtidel -klienditeenindajatel võiks ikka olla ka "huumorisoolikas", meie Leedu reisi bussijuhtidel see puudus, selle eest olid nad väga turvalised ja oma ala proffid! Edu neile.
Tänan toreda reisi eest Leetu 08.-10.07.2016. Tänud giid Tiiule, kes suutis meid "ohjata" ja sõit meeldivaks muuta. Rosin tordil oli viimane päev Vilniuses- oh mis hea ja mõnud kohalik giid! Aitäh kogu Kiisa grupi nimel.
Tere! Käisin reisil Ahvenamaal eelmisel nädalal. Reis mulle meeldis väga. Ainuke asi, mis tahaks parandada, et Mariehamnis oleks rohkem vabaaega linnas käia ja seal vähemalt kaks päeva olla. Oli nii pikk tee ja nii vähe aega midagi linnas näha. T:Larissa
Väga tore Lätimaa külastus 2-3.juuli. Reisikaaslased toredad. Krista jagas palju uut ja huvitavat naabrite kohta. Kui roosis on Kristo vöi Varmo,siis vöid olla täiesti muretu. Suurim tänu.
Mis tähendab ootelehel?
Portugali ringreis oli väga tore. Suur tänu asjalikule ja meeldivale giidile, tervitused kogu reisi seltskonnale.
Tere. Võtsime osa Maroko suurest ringreisist 06.05-15.05.2016. ja vastame küsimustele, et teil oleks tagasiside. Reisist saime teada internetist, suhtlesime Tartu bürooga kontoris ja meili teel, teenindus oli väga hea. Oleme päris palju iseseisvalt reisinud, 2015 aastal olime Jordaanias koos Erki Kurrikoffiga, jäime väga rahule reisi korralduse ja saadud informatsiooniga, kuid seekord pidime pettuma. Firmapoolne reisijuht oli märkamatu, tegeles rohkem tõlkimisega, kõik oli antud Hassani kätesse, jäi mulje, et oleme reisi ostnud Hassanilt, mitte Tensi Reisidelt. Häiris väga Hassani poodide ja müügikohtade külastamine, mida oli iga päev 2-3, me olime programmi järgi valinud siiski ringreisi, mitte shop tuuri. See raiskas palju aega, hinnad olid seal umbes neli korda kõrgemad ning müüdav kaup küsitava kvaliteediga, kuna maitseainetel ja õlidel puudusid triipkoodid, juriidiline aadress jne. Vaba aega anti vähe ja kohtades, kus puudus võimalus iseseisvalt sisseoste teha. Sisseostude tegemiseks oleks piisanud tunnist ajast mõnes supermarketis, näiteks Marjane, kuid Hassanil oli raske aru saada, mis on supermarket. Ourzazates said koolitüdrukud kohe aru, mida me otsime ja juhatasid meid õigesse kohta. Palju aega kulus lõunasöögile, umbes poolteist tundi päevas, seda oleks saanud paremini korraldada. Punktist A punkti B kulges sõit enamasti vaikuses, väga vähe oli informatsiooni nii rikka ajalooga riigi kohta ja seegi enamasti olmetasandil Hassanilt ning kaootiline, giid ainult tõlkis. Teeksin mõned märkused päevade kaupa. Casablancas veetsime vähemalt pool tundi kuninga perepildi juures, peale seda soovitas Hassan veel kohvikut külastada, kus kaotasime jälle aega, linnaekskursioon sisuliselt puudus, sõitsime mööda katoliku kirikust millest midagi ei räägitud, seal oleks võinud peatuda ja vitraazegi vaadata. El Jadida kindluslinna kohta oli info kesine.Marrakechis oleks võinud Jemaa El Fna väljaku külastus olla organiseeritult hilisemal ajal, mitte 17-18 vahel, oleks olnud palju huvitavam. Marrakechis läksime peale Majorelle aeda poodi kus müüdi väga universaalseid salve, õlisid, maitseaineid jne. Seal läks vähemalt poolteist tundi, nägime medina väravaid, medinasse ei sisenenud. Lõunaga läks jälle vähemalt poolteist tundi, kolmele giidile vaatamata tuli kaua oodata menüüd ja toitu, peale enamuse grupiliikmete lahkumist giidid ei märganud, et kolm inimest pole veel söömist lõpetanud. Teenindus oli äärmiselt aeglane ja vilets, tuli küsida menüüd ja endast märku anda. Saadiidide hauakambrite vaatamiseks anti aega 15 minutit, eelnev jutt oli matmiskommetest tänapäeval, koha ajaloost ja maetutest ei räägitud. Bahia palees räägiti purskkaevu juures kellele millised naised meeldivad ja palju islam lubab naisi omada, pulmakommetest. Jäeti rääkimata paleest endast, organiseeritud ringkäiku palees ei toimunud, Hassan andis 25 minutit aega pildistamiseks ja paleega tutvumiseks. Õhtul enne Ourzazatesse jõudmist lubas Hassan meid viia nomaade vaatama, seda polnud programmis, tegelikult jõudsime järjekordsesse poodi kus toimus vaipade esitlus. Järgmine päev algas samuti poega, seekord „hõbedapood“. El-Kelaa M`Gouna külas toimus peatus järjekordselt poe juures, kuid kohaliku naistekooperatiivi külastus jäi ära, kui hakati esitama küsimusi, siis vastati, et meid ei lubatud kooperatiivi! Edasi oli veelgi huvitavam, kell 13:15 jõudsime Boulmane Dadesi väikelinna, 11000 elanikku, organiseeritud lõuna jäi ära, öeldi kuidas on prantsuse keeles leib, juust, sardiinid ning et saate kohalikega suhelda ja süüa kuidas oskate, sardiine ilmselt sõrmedega karbist. Kell 14:20 jõudsime hotelli Xaluca Dades, sellega päeva programm lõppes, tõsi, reisijuht soovitas minna hamami, kuhu ta ise läks, sest ilm oli jahe ja tuuline, basseinis poleks saanud olla ja sellises väikelinnas polnud ka midagi teha, asusime täiesti „linna“servas. Pool päeva läks sisuliselt raisku. Omalt poolt soovitaks külastada Istanbulis Suleymaniye Hamami, aega saab broneerida internetis. Järgmisel päeval, teel Todra kuristikku külastasime berberite põllulappe, mida polnud programmis. Kes ei võtnud osa 20 eurosest kaameliretkest Erg Chebbi liivadüünidele, nendel soovitas Hassan veeta õhtu baaris. Järgmine päev algas väga kesise hommikusöögiga. Midelti linnakeses oleks võinud vaadata fransiskaani nunnakloostrit. Fes algas „keraamikatöökoja“ külastusega, kus lihtne magnet maksis 8 eurot, keskmise suurusega mustrita tadzin 20 eurot, Meknesi turult ostsime plaaniväliselt keskmise suurusega, parima kvaliteediga, araabia mustriga tadzini 6 euroga. Järgnes „nahatöötlejate“ külastus, kus töötas ainult kauplus, aga sissepääsul jagati irooniana piparmünti. Parkimist ja värvimist näidati televiisorist, olevat remont, selleks oli vaja nii kaugele sõita. Loobusime lõunasöögist, võtsime helperi, kes juhatas meid söögikohast 5-7 minuti kaugusel töötavasse parkalitöökotta kus oli prantsuse turistide grupp, kogu protsessi sai filmida ja hinnatase oli 40% madalam Hassani poest. Tunni ajaga olid planeeritud ostud tehtud. Peale lõunat järgnes Hassani riidepood, Fes jäi sisuliselt nägemata. Õhtupoolikul külastasime Volubilist ja reisijate tungival soovil Moulay Idrissi linnakest, mis oli Tensi reiside programmis, aga jäi mulje, et mitte Hassani omas. Päev Meknesis algas järjekordse poega. Moulay Ismaili mausoleumi külastamise asemel, mis olevat remondis ja sellest saab giid teada alles samal päeval, külastame golfiväljakut. Oleks võinud minna vaatama kristlaste vanglat või kuninglikke talle. Casablancas õhtul turu juures antud vaba aeg oli mõttetu, ostud tehtud, asjad pakitud, müügil palju Hiina kaupa. Õhtusöök kala makaronidega polnud väga pidulik, Rick’s cafe omanik on muide ameeriklanna Kathy Krieger, mitte prantslanna. Majutustingimustega jäime rahule, ainult mõnes kohas jäi hommikusöök kesiseks. Marrakeshi hotellis oli söömise ajal teenindus vilets: õhtuti juua ei pakutud, tuli otsida nuge, kahvleid, klaase, eriti hommikul, selle asemel, et küsida kuidas rahul oleme, ütles giid: võimalusel peaks personali rõõmustama ja neile tippi jätma. Grupijuhi tööd polnud eriti näha, tegeles rohkem tõlkimisega, kõik oli antud Hassani kätesse alates veemüügist bussis, mida nägime esmakordselt ja lõpetades majutusega hotellides. Häiris väga Hassani suhtumine: nagu liikuvasse rahakotti, mis peab avanema seal kuhu Hassan viib, üle päeva anti võimalusi rahavahetuseks või raha võtmiseks automaadist, see koos hommikuse äratusega hotellis muutus juba naljakaks. Alternatiivseid ostuvõimalusi tuli endal leida, teadmatus vaba aja ja koha suhtes, kus seda saab tekitas närvilisust. Marrakechis ja Fesis viis Hassan meid supermarketi asemel alkoholipoodi, mis nägi välja rohkem garaazina, kus toimub jookide müük leti tagant, pole võimalik siltegi lugeda. Jäi mulje, et giid pole Marokos pädev, ta oleks pidanud kontrollima Hassanit. Programmi järgi oli tegemist kultuurireisiga, tegelikkus kujunes rohkem shop tuuriks mööda Hassani müügi ja söögikohti. Marokosse gruppe viivatel giididel soovitaks läbi lugeda mõned raamatud, näiteks Charles-Andre Julien „History of North Africa:Tunisia, Algeria, Morocco“, М.С. Сергеев „История Марокко XX век “. Teie firmaga on kaks kogemust, poleks arvanud, et nad saavad nii erinevad olla, usaldasime eelmise aasta kogemust ja pidime kahjuks pettuma. Esmakordselt ootasime reisi lõppu, et saaks koju. Aavo ja Nataly.
Läti reisil ei ole vaja mainida Bauska linnust kui seada ainult kaugelt näeb j A vaatetornigi ei saa
Tere. Kas Teil on plaanis teha Kaliningradi reisi ka suvel 2017?Ja millal tavaliselt ilmub Teie uus reisikalender järgmiseks aastaks ? Lugupidamisega Urve Meier